کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel | طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی

  • کد خبر: ۳۵۶۳۱
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel | طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی
لنوو از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. لنوو Legion Phone Duel به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و طراحی منحصر به فردی دارد.

 به گزارش شهرآرانیوز ،گوشی های مخصوص بازی از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهره می برند و در گذشته شاهد چنین موضوعی در گوشی هایی مانند شیائومی بلک شارک ۳ یا نوبیا رد مجیک 5G بودیم. با این وجود، اولین گوشی گیمینگ لنوو طراحی تقریبا متفاوتی با آنچه تا به امروز دیده ایم، دارد.

 

معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel /طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی


دوربین سلفی این گوشی هوشمند به صورت پاپ آپ طراحی شده، با این حال برخلاف سایر محصولات که این دوربین در بالای نمایشگر آن ها به چشم می خورد، این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی روی فریم لنوو Legion Phone Duel قرار گرفته است. این سبک طراحی باعث شده که نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی AMOLED آن فاقد حفره یا بریدگی باشد.


دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در مرکز پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به همراه ۱۶ مگاپیکسلی می شود. این دستگاه از دو پورت USB-C بهره می برد که یکی از آن ها روی فریم قرار دارد و می توان توسط آن ها باتری دوگانه با مجموع ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ کرد. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می کند که توسط آن می توان دو باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه کاملا شارژ کرد.


لنوو Legion Phone Duel از دکمه های اولتراسونیک، دو موتور ویبره، چراغ های RGB با امکان برنامه ریزی و ژیروسکوپ پیشرفته بهره می برد. لنوو برای کاهش دمای این گوشی هوشمند خود از سیستم خنک کننده مایع به همراه لوله مسی استفاده کرده است.

معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel /طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی

 

این گوشی هوشمند را می توان با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم  سفارش داد و لنوو آن را به ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز کرده است. سیستم صوتی این دستگاه توسط «Dirac» تنظیم شده که کیفیت بالایی دارد. علاوه بر اسپیکر پرقدرت، این گوشی هوشمند از ۴ میکروفن نیز بهره می‌برد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه 5G‌ اشاره کرد. این گوشی هوشمند برخلاف پرچمداران سامسونگ قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 8K نیست. لنوو Legion Phone Duel اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین و برخی کشورهای آسیایی خواهد شد و کاربران در آمریکای شمالی قادر به خرید آن نخواهند بود.

منبع:دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->