اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel | طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی

  • کد خبر: ۳۵۶۳۱
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel | طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی
لنوو از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. لنوو Legion Phone Duel به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و طراحی منحصر به فردی دارد.

 به گزارش شهرآرانیوز ،گوشی های مخصوص بازی از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهره می برند و در گذشته شاهد چنین موضوعی در گوشی هایی مانند شیائومی بلک شارک ۳ یا نوبیا رد مجیک 5G بودیم. با این وجود، اولین گوشی گیمینگ لنوو طراحی تقریبا متفاوتی با آنچه تا به امروز دیده ایم، دارد.

 

معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel /طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی


دوربین سلفی این گوشی هوشمند به صورت پاپ آپ طراحی شده، با این حال برخلاف سایر محصولات که این دوربین در بالای نمایشگر آن ها به چشم می خورد، این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی روی فریم لنوو Legion Phone Duel قرار گرفته است. این سبک طراحی باعث شده که نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی AMOLED آن فاقد حفره یا بریدگی باشد.


دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در مرکز پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به همراه ۱۶ مگاپیکسلی می شود. این دستگاه از دو پورت USB-C بهره می برد که یکی از آن ها روی فریم قرار دارد و می توان توسط آن ها باتری دوگانه با مجموع ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ کرد. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می کند که توسط آن می توان دو باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه کاملا شارژ کرد.


لنوو Legion Phone Duel از دکمه های اولتراسونیک، دو موتور ویبره، چراغ های RGB با امکان برنامه ریزی و ژیروسکوپ پیشرفته بهره می برد. لنوو برای کاهش دمای این گوشی هوشمند خود از سیستم خنک کننده مایع به همراه لوله مسی استفاده کرده است.

معرفی گوشی لنوو Legion Phone Duel /طراحی بی‌سابقه و شارژ سریع ۹۰ واتی

 

این گوشی هوشمند را می توان با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم  سفارش داد و لنوو آن را به ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز کرده است. سیستم صوتی این دستگاه توسط «Dirac» تنظیم شده که کیفیت بالایی دارد. علاوه بر اسپیکر پرقدرت، این گوشی هوشمند از ۴ میکروفن نیز بهره می‌برد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و شبکه 5G‌ اشاره کرد. این گوشی هوشمند برخلاف پرچمداران سامسونگ قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 8K نیست. لنوو Legion Phone Duel اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین و برخی کشورهای آسیایی خواهد شد و کاربران در آمریکای شمالی قادر به خرید آن نخواهند بود.

منبع:دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->